joi, 9 octombrie 2008

sulaina channel :))

n-are nici o legatura titlul cu continutul... dar imi place mie :))

so... ca sa fiu sincer 100% sulaina channel si descopery channel sunt auzite de mine pe antena 1 la gadea, stan, cristoiu&co... nu e descoperirea mea :) dar imi place la nebunie

se mai uita cineva la emisiunea lu' Nashu pe B1TV? hmmm... eu nu... aseara m-am uitat din greseala si am remarcat comportamentul a la tanti Veta care mi-a infundat chiuveta a moderatorului... pacat... ma uitam cu placere la emisiunea asta in trecut... acu' s-a "consumat". d-nul Radu Moraru facea spume aseara cand i se aratau "ingineriile" pe care le-a facut B1TV ca sa nu plateasca impozite... penibil comportament... nu stiu daca e adevarat sau nu... dar spumele facute de moderator ma fac sa cred ca e adevarat :))

n-am mai vazut de mult asa ceva... poate zbaterile d-lui Stan pe antena 3 sa mai fie de o asa efervescenta... dar nu sunt disperate ca si cele de la B1TV...

dupa luni de zile in care ni s-au toooooooooooot scos la iveala parlamentari care iau bani pentru cazare desi nu ar trebui (subiect bun pentru max 2 emisiuni...) acu' vedem "Becalli forever" si ingineri care dau gauri in contoare de gaz in direct... :)) de nu se mai auzea Jiji :))

daca OTV se desfiinteaza ramanem cu B1TV sa trateze dosarele grele gen Elodia :))

PS: d-nu' Becalli, facetzi dom'le echipa din Steaua ca avem doua variante la meciurile echipei: ori adormim de plictiseala, ori ne dam cu capul de peretzi... as prefera o varianta cu goluri, sampanie... "circul ghencea" e o amintire prafuita...

Niciun comentariu: